آشنا

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۴، ۰۱:۳۷ - ناشناس
    :-)
  • ۹ مهر ۹۴، ۰۰:۵۸ - احمدرضا عابدین پور
    !
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۲۲ - آبی آسمانی
    :)
  • ۱۷ اسفند ۹۳، ۱۳:۳۸ - آبی آسمانی
    :)
توی حرم زمزمه میکردم به نظرم اومد بهترین جایی که میشه اینو خوندش اینجاست؛
تو حبیب منی ...
قربون کرمت یه نگاهی بکن به بضاعت من قربون حرمت ...
اگه نوبتی بود شده نوبت من بگو میبرمت ...
آرزو به دلم نکنی نکنی ...
میدونی به امید حرم زنده ام زنده زنده منو زیر خاک و گلم نکنی نکنی ...
...
دیگه خسته شدم 
دیگه خسته شدم کم آوردم آقا دیگه خسته شدم
کربلا مو بده من که مردم آقا دیگه خسته شدم
....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">