آشنا

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۴، ۰۱:۳۷ - ناشناس
    :-)
  • ۹ مهر ۹۴، ۰۰:۵۸ - احمدرضا عابدین پور
    !
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۲۲ - آبی آسمانی
    :)
  • ۱۷ اسفند ۹۳، ۱۳:۳۸ - آبی آسمانی
    :)

انگار قسمت خودش بود .
هیچ وقت همراه خودم نمی آوردم .
انگار که نه یقین دارم که قسمت خودش بود .
تسبیحی که از کربلا گرفته بودم را .

+ رفیقان میروند نوبت به نوبت خوش آن روزی که نوبت بر من رو سیه افتد .
+ دارند همه میروند کربلا اما ... من روسیاه مانده ام در گناه .

نظرات  (۲)

  یک گوشه میرویم و فقط گریه میکنیم

حالا که کربلای تو روزی ما نشد!

ما راهتو انتخاب کردیم حسین
از غیر تو اجتناب کردیم حسین
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
روی کرمت حساب کردیم حسین..
الهم الرزقنا..
پاسخ:

رشته ای از چادرش هم دست ما باشد بس است

رشته ای از چادرش ؟!....آری... شفاعت می کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">