آشنا

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۴، ۰۱:۳۷ - ناشناس
    :-)
  • ۹ مهر ۹۴، ۰۰:۵۸ - احمدرضا عابدین پور
    !
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۲۲ - آبی آسمانی
    :)
  • ۱۷ اسفند ۹۳، ۱۳:۳۸ - آبی آسمانی
    :)
داشتیم بر میگشتیم که رسیدیم به هم دیگه ، گفتن اونایی که میتونن بمونن . منم که از خدام بود و موندم .
فرصت خوبی بود برای فکر کردن ، منم طبق عادت جدیدم ، دستم تو ریشمه و فکر میکنم ، و فکر میکردم که امام رضا فقط برای این سه تا چیز که گفتم حالا نهایت یه fire wall ؟ یا یکی مثل من ... .



-----------------
+ همین جوری میطلبه و خجالت میده و هر حاجتی که داشته باشی ردیف میکنه برات (انگار که نه انگار . . .) ، تا آخر یه روزی آدم بشیم .
-----------------
+ فکنم فقط ماست و مرغ احمدی نژاد گرون بود، اگه الان تخم مرغ قیمت نقره داره هیچ مشکلی نیست و حتی خیلی هم ارزون هست ! همین ... .
------------
+ عیبى ندارد ، آقا 
فقط نگذار عادت کنم!
------------
+ چه قدر زود حاج امین ها عوض شدن ! قابل توجه خیلی ها !
فداى سلطان خودم ... .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">