آشنا

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۴، ۰۱:۳۷ - ناشناس
    :-)
  • ۹ مهر ۹۴، ۰۰:۵۸ - احمدرضا عابدین پور
    !
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۲۲ - آبی آسمانی
    :)
  • ۱۷ اسفند ۹۳، ۱۳:۳۸ - آبی آسمانی
    :)

این روزا دارم برای خودم دعای غریق رو میخونم ، نه که تو آب بلکه تو گناه دارم ... .

این دلتنگی ها رو هم که میبینی ، دلتنگی از حرم و اینا نیست ؛ دلتنگ خودمم ... .




-----------

+ منتظر یه دعوت نامه هستم از طرف داش ابراهیم ... .

+ تیتر خیلی از سایت ها : پیر مرد شصت ساله در کرمانشاه در محل توزیع سبد کالا بدلیل ازدحام جمعیت دچار عارضه قلبی شد و در گذشت ! { آدم بشو نیستن مردم ؛ ... . } قبلا سر مرغ کشته میدادن حالا هم که میبینیم !
[

شیخ حسن روحانی در تبلیـــغات انتخاباتی :

«صدقه گرفتن افتخار نیست، بلکه صدقه دادن افتخار است، باید به سمتی برویم که دست دولت به سمت ملت دراز باشد نه برعکس آن»

]

+ قضیه مرغ بعد از حدود 6-7 سال اتفاق افتاد !
    راستی چند روز گذشته از ریاست جمهوری شیخ حسن میگذره؟


+ خودم که دعوت نیستم حداقل دلمو ببر ... .

نظرات  (۲)

سلام
منم همینطور....
منتظر خبر ابراهیم هستم....
یازهرا(س)
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۴ احمدرضا عابدین پور
سلام

همش ماله اینه که خوابت بهم ریخته:)))))))))

پاسخ:
علیک سلام!
منور فرمودین!
خخخخخخخـ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">