آشنا

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۴، ۰۱:۳۷ - ناشناس
    :-)
  • ۹ مهر ۹۴، ۰۰:۵۸ - احمدرضا عابدین پور
    !
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۲۲ - آبی آسمانی
    :)
  • ۱۷ اسفند ۹۳، ۱۳:۳۸ - آبی آسمانی
    :)

رروز شمار: کمتر از ٧ روز دیگه ! هورا هورا

آخى راحت میشیم!

اووووف ١٦ساعت و اندى روزه باشى که چى!

وى وى وى حالا این همه روزه شدیم آخرش چى بهم دادن؟

    نمى خواستم اینطورى شروع کنم اما شد!صحبت برخى از دور برى هاست اما باشه!میگن که در بشنوه نه گوشى که ربنا و العفو و محمد و على و زهرا و حسن و حسین و... و رضا و...حجت الله شنیده!

من: آخ نشنیدم دلم؛گفتى امام رضا؟

دلم:آره!

من:وووووش جووووووون!جیگرش برم!

                                      ولى کمتراز٨روز دیگه مونده برا دیدنش!

دلم:میشه منم بخرى؟

امام رضا:.........


-------------->

+ واقعا،بنظرت چى رو مورد سنجش قرار میدن برا زیارت؟؟؟

نظرات  (۲)

اول تبریک
داری با موفقیت
این یه ماه رو تموم می کنی
=)
بعد هم التماس دعا
البته امیدوارم من زودتر مشرف بشم ؛)
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۴ سره‌گــر
«وووووش جووووووون!جیگرش برم!»

واقعا آیا؟؟!؟ اینطوری راحت تری با امامت؟!؟
____
ایشالا که بطلبتمون "عارِفً بِحَقّه" که اگر کسی یه زیارت اینطوری بره بار هفتاد سال بندگیشو بسته! هزار سفر حج هم روش.
پاسخ:
من راحتم،امامم رو نمى دونم!
---------
ایشالا ایشالا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">