آشنا

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۴، ۰۱:۳۷ - ناشناس
    :-)
  • ۹ مهر ۹۴، ۰۰:۵۸ - احمدرضا عابدین پور
    !
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۲۲ - آبی آسمانی
    :)
  • ۱۷ اسفند ۹۳، ۱۳:۳۸ - آبی آسمانی
    :)

گمنام بودن هم  دنیایی دارد .

دنیایی زیبا تر از دنیای مشهور ها .

دنیایی غریب و تنها .

دنیایی که آقا آقای ندارد .

دنیایی که فقط خودت هستی و خدایت .

دنیایی که امتحان میشوی توان بی احترامی را داری ؟

+ هر کی باشی بیشتر از مولا امیر المومنین که نیستی... !

+ به علما و عرفا توهین نشه، با عوام بودم، شما ها بحثـ ـتون جداست .
 +اصلا دلم به طراحی نمیره، نقل قول " حرف باید دلی باشد ولاغیر صفحه دل را سیاه میکند  "

نظرات  (۳)

آخ خ خ خ .... بخدا تشنه اینطور تنهایی هستم....
تنهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
پیامبر فرمودند طوبی للغربا.......
التماس دعا
پاسخ:
خدا قسمت همه بکنه !
محتاجیم !
حس تنهایی با خدا رو خیلی دوست دارم! گناه برو گم شو . . .
سلام
پس هنوز تنها نشدی...
پاسخ:
علیک سلام؛
نخیر ... .
ولی ...
درپی ـش هستم ... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">